04 октября 2012

Поздравления от наших подопечных ( Артур Кешишян )


04.10.12
Բարև ձեզ հարգելի Լիաննա ջան:Վոնց եք?Շնորհավորում եմ ձեր <<Список надежды>> կազմակերպության 3րդ ամյակը:Ձեզնից սկսաց մինջև վերջին լուման ներդրող անձնավորությանը օվքեր իրենց խնայողոթյունների հաշվին գումարներ են ներդնում ինձ նման սահմանափակ հնարավորություն ունեցող մարդկան աջակցելու համար:Մաղթում եմ ձեզ առողջություն և հաջողույուն ձեր ապագա գործունեություններում:Ես իմ խորհին շնորհակլությունն եմ հայտնում ծնողներիս հետ միասին <<Список надежды>>
կազմակերպությանը,որ իմանալով մեր մասին արձագանքեցիք և նոուբուք նվիրեցիք և մինջ օրս սատար եք կայնում քանզի ձեր ուղարկած ամենամսյա գումարի շնորհիվ ես կարողանում եմ վճարել ինտերնետի վարձը,որովհետև իմ դասերը ինտերնեով են ու ես այժ սովորում եմ 3րդ կուրսում ինչի համար երախտապարտ եմ միայն ձեզ:Եվս մեկ անգամ ցանկանում եմ Ձեզ յուրանքնչյուրիդ հայտնել իմ խորհին շնորհակալությունը օգնության համար:Մաղթում եմ ձեր կազմակերպությանը կանաչ ճանապարհ և նորանոր հաջողություններ:Ամենալավ մաղթանքներով:
Արթուր Քեշիշյան:
Հայրս ` Վարդան Քեշիշյան:
Մայրս Իրա Հարությունյան:

Читайте так же:

Корова для семьи Погосян

Друзья!Мы купили корову! Из Армении, России, Америки, Канады люди добрые скидывались на нее!  Семья Погосян , в которой живет 3 поколени...